BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan

  • masa pelepasan:2022-09-05 08:44:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Bafra,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahB

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BafraPasar pengubah dalaman lambat

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,BafraYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,BafraMinyak Transformer ditenggelamkan, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan



Sebab api dalam pengubah kuasa

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Skop projekPembuat pengubah jenis kering

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Yang mana lebih baikMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,BafraPengubah ujian jenis kering 10kV, ia akan dikendalikan dengan betul.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

BafraPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa

BafraMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan memberi anda BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan. BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BafraPengubah kuasa jenis kering 10kVBoleh dipercayai untuk digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!